Translate

Görüntüleme Sayısı

5 Şubat 2018 Pazartesi

Çok yapmak istersin ama olmaz

Çok şey yapmak istemek ama çok şeyin içinde çok anlamlı bir şeyler yapmak istemek..
Hayatının her saniyesini dolu dolu yaşamak mümkün müdür ?
Saçma sapan şeylere üzüldüğüm zaman kendime çok kızıyorum.
Zaman zaten kısıtlıyken bu Dünya'da neden beni sevmedin sorusuyla uğraşmak istemiyorum.
Bir çok şey yapmak istiyorum. Ama nasıl yapacağımı bulamıyorum.
Keşke çok güçlü olabilseydim diyorum.
Mesela sihirli bir değneğim olsun..
O değnekle bir Babanın çocukları için yapacağı şeylerin kolay olmasına sağlayabilsem.
Bu beni mutlu ederdi mesela.En azından o dertlerini anlatırken yutkunarak içi acıyarak konuşmasına şahit olmazdım.
Bunu ona yapanda insanlar ve sistem.
Bir insanın borcu neden olur ki?
Ödeyemediği için olur.. Sen onun borcunu 5 TL iken 20 TL yaparsan o 5 TL bile ödeyemezken nasıl o kadar tutarı ödemesini beklersin ki?
5 TL iken 6 TL olması biraz daha mantıklı kişinin zararı dersin.
Maaşına haciz gönderiyorsun Çocuklarının ekmeklerini de alıyorsun elinden ve 10 TL öde hakkını ara diyor devlette güler misin ağlar mısın..
Sihirli değneğim yok işte ama sihirli dualarım var...
O yeter umarım...
Yeteceğine inanıyorum.
Kimin hakkı kimde kalır ki bu Dünya da ?
Ağır suçlar kendini ahirete saklar mesela...
Yarın sabah uyanacağının garantisi yokken nasıl bu kadar sorumluluğu alabiliyor ki insan..
Sihirli bir değneğim olsa Hiç bir masum varlığın ağlamasına üzülmesine izin vermezdim...

Hatalar bizim için hataları düzeltmekte bizim için...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !