Translate

Görüntüleme Sayısı

4 Şubat 2020 Salı

Bugün'e bir portre bırakalım o zaman..

Genelde her zaman çekimlere başlarken ilk hep hayvanları çekeriz ve onları paylaşırız..Bu kuralı aksatmadan yerine getireyim dedim.
Portre pozunu veren kedinin ismini bilmiyorum..
Sorsam da söylemezdi sanırım..
Bana bu güzel pozu verdikten sonra mama istediğine çok emin olan bir bakış attı bende mamasını  alıp bırakıp uzaklaştım  oradan 
Insan çok şey düşünüyor mesela  benim 2 kedim var şuanda evdeler sıcak ortamdalar .. Onları sahiplendikten sonra aileden oluyorlar...
Böyle olunca  dışarıda ki kedilere üzülüyor insan düşününce.. ki elinden pekte bir şey gelmiyor insanın bütün kedileri evime alamam ama en azından arada mama bırakabilirim...kaplarına su koyabilirim ...
Bu Dünyanın sessiz kulları onlar konuşamıyorlar ki haklarını savunsunlar ..
Umarım hep iyi insanlarla karşılaşırsınız...

2 yorum:

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !