Translate

Görüntüleme Sayısı

29 Aralık 2019 Pazar

İçimdekilerden bir parça ...

Bir geceye daha merhaba ...
Sanırım bu sıralar tek iyi gelen şey yazmak olduğu için şu sıralar biraz fazla yazabilirim.
işin garibi bu sayfayı açarken kendime bir söz vermişim.
Hiç bir şeyi silmeyeceğim diye ve öyle de yaptım bazen geçmişe gidip okuduğumda neler yazmışım diyorum.
Çok saçma şeyler ama iyi ki yazmışım diyorum.
Çünkü o saçma duyguları o anda hissetmişim ve yazmışım bu güzel bir şey yani hoşuma gidiyor.
Şimdi gelelim içimdekilere..

Şuan sadece bir kadeh kırmızı şarabı doldurdum Teoman müziği eşliğinde içmek çok güzel.
Ve gerçekten hem ucuz hemde güzel şarap seçmişim sevdim bunu.

Nasıl hissediyorum ne hissediyorum bilmiyorum.
Çok öfke var bu beni yanlışa çekiyor kontrol etmeye çalışıyorum ama bu  zamanlarda kontrol etmek gerçekten zor.
Eğer sen kendini sevmezsen sanırım kimse seni sevemez.
Sanırım böyle bir şey var ve bir nevi doğru sanırım bu hatayı yapıyorum.

Sanki hiç sevilmeyi hak etmiyormuş  gibi düşünüyorum.
Çünkü hiç bir zaman bir adam tarafından sevilmedim.Ya da öyle düşünüyorum ama küçük bir çoçuk tarafından sevildim bunu  da yaradan çok gördü ki yanına aldı.
Bugün bir konuşmadan bahsedeyim.
Benim bir babam var doğal olarak ama hiç  bir zaman bir baba profili olmadı hayatımda..
Yani bir erkek nasıl sever hiç bilmiyorum.
Sahiplik duygusu ne hiç bilmiyorum ve bunu hiç aramamıştım.
Sonra bir telefonla görüştüm babam kanserdi yani şimdi durumu idare eder sonuçta herkes bir gün ölecek ama konuşmada benim için emekli olduğu geçti..
Eğer bir şey olursa kızıma param kalsın demiş emekli parası çünkü başka hiç bir şeyi yok..
Düşününce onca kötülükler yapıyorsun..
Biz bunlar yüzünden çok zor hayatlar yaşadık ama ölüm zamanı yaklaşınca pişmanlık geliyor akıllarına belki en başından hayatımızda olsaydı sahip çıksaydı.
Ben hiç bir zaman bu kadar kırılmazdım.
Belki hiç bir  zaman bu kadar ağlamazdım.
Hayatıma giren erkeklerde bunu yapıyor.
Sanırım çekiyorum.
Hayatındayım işte yanındayım yanında olmak istiyorum ama saçma sebepten bitiyor.
Ve tamamen bitince pişmanlık oluyor ama iş işten geçiyor.
Artık kafayı yiyorum gerçekten öyle hiç iyi değilim yanlış zamanlarda yanlış insana bulaşıyorlar işte.
Sadece huzur istiyorum cesaretin yoksa girme hayatıma bu kadar basit.
Sonra seni üzmek istemiyorum diyorsun denemeden bunu söylüyorsun
Daha iyisi olmak varken baştan bitirmek çok saçma geliyor işte.

Artık yapamam ki ben bir daha bir adama açılamam sanki çok yaptığım bir şeymiş gibi..
Benim gibi hayat yaşayanların yolu belli neden o yolları seçtikleri açıkça belli başka bir yol seçmelerine izin vermiyorsunuz..
O yolu seçmemeye çalışıyorum..
Kalbimin kırıklarını çöpe atmaya çalışıyorum..Ama yorucu..
Yargılarınızın düşüncelerinizin sizi üzenlerin hepsinin ağzına sıçayım bu kadar yani
Geçmişiniz yüzünden yargılayacı olmayın ama ben o kadar şey yaşadım hala her insan farklıdır diye düşünüyorum..
Çünkü öyleler...
Hissedilenler gerçekten güzel ama her şey bitiyor işte..
Gerçekten cesaretim olsa da gerçekten bitirebilsem diyorum..
Ama bir tarafım yemiyor..
Eninde sonunda zaten bitecek bari sonunu göreyim diyorum.
Belki bir ihtimal daha vardır diyorum.
Umarım doğru düşünüyorumdur.
Bu Gecelik bu kadar...
Bu da link
https://www.youtube.com/watch?v=o6bvwTzcn68&t=1477s

Başka gecelerde görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !