Translate

Görüntüleme Sayısı

23 Aralık 2019 Pazartesi

Lanet bir dönem....

Daha ne kadar yapabilirim bilmiyorum..


Lanet olası 4. seneye giriyorum ama bunu hiç istemiyorum birinci,ikinci,üçüncü diye sayardım ama dördüncüye girmeyi hiç istemiyordum..
Ama giriyorum sensiz 4. senem olacak be Baha ve ben artık katlanamıyorum bu dört lanet senede hiç bir boku düzgün yapamadım gibi hissediyorum.

İlk sene bitmeliydi neden bitmedi neden buraya kadar geldi anlamıyorum saçma sapan durumlar yaşayayım diye mi ?Hala bomboş yaşıyorum bir anlam vardır diye bekledim ama yok hiç bir şey bulamıyorum..
Yeteri kadar iyi insan oldum ama yeter bir boka yaradığı yok. Hayat bir şekilde seni o bok çukuruna çekiyor ve oraya doğru gidiyorum benden bu kadar daha fazla daha iyisi için çabalamayacağım çünkü bu lanet 4 senede acım hiç dinmedi seni daha çok özledim ve hala sana kavuşamadım ben artık istemiyorum ben artık böyle olumsuz duygular hissetmek istemiyorum neden sürekli geldiğim nokta bu bilmiyorum.
Ben 5 sene öncesine dönmek istiyorum.
Senin olduğun zamana gerçekten yaşadığımı hissettiğim zamana ben sensizliği hiç düşünmedim istemedim neden bununla yaşıyorum ki ?
Hayatımda tek gerçek olan sevgi ve değeri sendin şimdi ise boş  ve olmuyor.
Yorgunum çok  5 sene öncesine dönüp işten eve gelip sana sarılmak istiyorum seni dinlemek istiyorum okulda neler yaptın anlat. Basketbol oynayalım söz hep yenileceğim sana yeter ki mutlu ol Sabahtan akşama kadar pizza yiyelim en sevdiğin lahmacunu yiyelim.Gıcık olduğun şeyleri anlat bana o bilgisayar oyunlarından bahset telefon iste benden söz alacağım hemen alacağım sana o telefonu yeter ki sağlıklı ol o zamana dönelim o lanet tümör kafanın içine girmemiş olsun sende toprağın altında olma çünkü ben buna katlanamıyorum.
DAHA FAZLA KATLANAMIYORUM artık inanmıyorum da neredesin ne yapıyorsun ne gerçek onuda bilmiyorum artık çünkü bu kadarı olmaz çok fazla kötü şey yaşadım ben dayanma noktam sendin ve sende gittin şimdi inancımda gitti..
Nefret ediyorum seni kaybettiğim bu zamandan elimden kayıp gidişinden hiç bir şey yapamadım gitmeni seyretmekten başka o yüzden nefret ediyorum bu zamanlardan hayatımdan silmek istiyorum ama yok gene yaşıyorum gene seni kaybettiğim zamanları yaşıyorum...

Gelelim işin sonucuna seni o toprak altından çıkaramıyorum.
Hayatıma son veremiyorum.
Ama en azından yazabiliyorum öfkemi kızgınlığımı ve en önemlisi artık ağlayabiliyorum...

Bu da hayatımın en lanet olası dramı..
Acıma sakın Bu durumu daha kötü yapıyor....
Okumayı seviyorsun ki buradasın oku geç işte...
Bunlar benim hissettiklerim ve ben bunlarla yaşamak zorundayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !