Translate

Görüntüleme Sayısı

30 Aralık 2019 Pazartesi

Düşünme,Düşünme

,Düşünme ,Düşünme ..
Kim anlamış ki sen anlayasın böyle...
Demiş Teoman çokta güzel söylemiş..

Keşke diyorum şu zamanlar hiç düşünmeden geçse de çabucak bitse diyorum bunu derken bile kendimi düşünürken bulmak peki.
Yani kısaca hayatın her noktasında düşünmek var bundan vazgeçemiyorum.
Zaten vazgeçemezsin doğanda var.
Şu sıralar keşke aşırı yoğun işim olsa diyorum en azından bu sayede bu kadar düşünmezdim.
Niye bu sefer böyle oldum bilmiyorum odaklanamıyorum hiç bir şeye...
Geçeceğine inanıyorum umarım beni benden almadan geçer.
Bugün yılbaşı yakın olduğundan dolayı senle olan anılarım sürekli aklımda..
Çok dua etmiştim yılbaşını senle gireyim diye bu sayede 1 sene daha senle geçirebilirdim.
Çünkü buna inanıyordum nasıl girersen o sene öyle geçer ama işte gelelim öyle olmadı seninle son yılbaşım 2016 senesi oldu..
Ah o gülüşün yanımdan ayrılmayışın o kadar özledim ki yanımda uyumanı sarılmanı bana güvenmeni ..
Sonuna kadar yanında olurdum en sonuna kadar.
Ama son bu kadarmış işte.
4. sene ya neden bu kadar zor gelebilir ki alışmış olmam lazım artık diyorum.
Sonra sen be çocuk o kadar özeldin ki o kadar güzeldin ki seni nasıl unuturum ?
Söylesene çocuk senin yokluğuna nasıl alışırım ?
Seni bir daha ne zaman görebilirim ?
Ne zaman sarılabilirim ?
Ne zaman sesini duyabilirim ?
Ne zaman beni huzurla dolduran gülüşünü görebilirim ?
Daha ne  kadar bekleyeceğim  hiç bilmiyorum....
Ama ben sana hiç veda etmek istemedim gitmeni hiç istemedim .....
Demek sensiz yaşayabilecek kadar güçlüyüm bu yüzden sınanıyorum ilerde acaba iyi ki beni sınadın diyecek miyim ?
İyi ki beni onsuz bıraktın diyecek miyim ?
Bu bomboş dünyada anlam bulacak mıyım ?
Evet  şu sıralar sana fazla kızıyorum Yaradanım ama sen beni anlıyorsun onu biliyorum...
O kadar şey yaşattın ama onu benden alışın hiç adil değildi o hastalığı onun kafasına yerleştirmen hiç güzel bir fikir değildi.
Keşke bunu yaşatmasaydında başka şeylerle sınansaydım..
Biliyorsun daha önce o kadar daha beterlerini yaşattın ama hiç kızmadım anladım ama bunu hiç anlayamadım....
Bir gün anlar mıyım dersin ?
Ah yazmak o kadar güzel ki konuşmaktan anlatmaktan daha güzel ama lütfen yeter ağlamayayım artık çok fena sulu göz oldum valla ben bile bu kadar olduğumu bilmiyordum...
Rüyalarda buluşma üzere...
Aşağıya bırakıyorum linki..

https://www.youtube.com/watch?v=MD-A_dKSwZc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !