Translate

Görüntüleme Sayısı

2 Ocak 2020 Perşembe

Senin gördüğünü yaşamıyorum ...


Evet bizim şansımız da burada bitti..
Hiç birimizin ailemizi vs seçebileceğimizi sanmıyorum.
Şahsen ben seçemedim sizi bilemem.
Yoksa of fena muhteşem bir ailede büyürdüm.
Ama kısmetim de bu varmış ve sen yokmuşsun..
Acaba hangimiz daha çok mutlu olabilecek ?
Bunu gerçekten merak ediyorum..
Sanıyorlar ki her gün alemden aleme akıyoruz.. Aslında hep öyle olmak istemişimdir ama bir şekilde kendime saygımdan kendime verdiğim sözden yapamadım.. Keşke o kadar basitleştirebilseydim kendimi.. Artık bir önemi o yok o damgayı her zaman yiyeceğim. Sonuçta her zaman siz nasıl görürseniz öyle yaşadığımı sanacaksınız.
Oysa ki zaman her şeyi çözerdi ama  o kadar yoktum ki içinde bunun için bile fırsat vermedin.. Ama hayatına aldın.. Ve Hayatın da biri varken bir başkasını istedin senin şimdi çok mu farkın var sana bunu yapan kişiden.. Deyip sövmeyi isterdim ama zaten sende sebebini biliyorsun..
Sadece cesaretin yok. Bahaneler her zaman daha kolaydır..

Hayatı dram haline getiren sizlersiniz...
Kendimi bildim bileli bir şekilde hep çalıştım Ailemi Kardeşim için Yuva yaptım ona çok düzenli bir hayat sunmuştum...Sırf onun için bir aile olmuştum çünkü ne cesaretse 12 yaşımda bahayı kucağıma verdiklerinde onu koruyacağıma dair söz verdim.
Taa ki onu bu kadar düşünmem yeter diyene kadar elimden alana kadar yaradan..
Ailenin ne kadar önemli olduğunu çok iyi biliyorum.. O yüzden ailemi hiç bir zaman dışlamadım.
Hep yanlarında oldum..
Yoksa çoktan çok farklı bir hayatım olurdu..
En azından bu kadar hayatın beni zorlamasına izin vermezdim. Ki sanırım artık buna izin vermicem.
Ve pişmanlık..
İçimden bir ses diyor ki pişmanlık saracak ama çok geç olacak o yüzden pişman olmayacağım şeyler yapıyorum.. Sonuna kadar hislerimin peşinde dururdum.. Ki artık hissiyat kalmadı bu  gece hepsi bitti ..
En azından hiç bir zaman bir insanla konuşsam bile diğerine o fırsatı vermedim.. Hiç bir zaman saygısızlık etmedim.
Hiç bir insan bunu hak etmez.
Ama sanırım sonuna kadar hak ediyorum.
Hep diyorum ya yapmayın iş işten geçtikten sonra hiç anlamı kalmıyor.
Ve acımayın Acıma ...
Daha kötüsünü yaşayabiliyorsun..
Herkesin yaşadığı kendine zordur.
Ama inan şuan benim için kolay çünkü geçip gittiğini çok iyi biliyorum.
Yaşarken zordu ama hiç bir zaman geride kalmadım.
O yüzden genelde bana güçlü kızsın sen çok zor şeyler yaşadın dediklerinde inan gülüyorum..
Çünkü hayatı hiç zaman o kadar ciddiyete almadım.
Bugün kendime bir söz verdim artık üzülmek yok ..
Hiç bir zaman da birilerine layık olmayacağım..
Çünkü birilerine layık olmak için bu Dünya'ya gelmedim..
Umarım hiç bir zaman beni anlamak zorunda kalmazsınız umarım.
Umarım bu hissettiklerimi hissetmek zorunda kalmazsınız..
Çünkü bugün Bir ben öldü ve artık o tatlı gülen bir bahar yok bugün ona veda ettim çünkü bugün hiç bir zaman öyle gülmeyi hak etmediğimi anladım.
Sabırsızlıkla o gün veda edeceğim günü bekleyeceğim artık hiç üzülmeden ve çabuk olması içinse elimden geleni yapacağım..
Çünkü çok anlamı yok  be hem de hiç..
Ne yaparsan yap insanlar seni görmek istedikleri gibi görecekler..
10 yaşımdan beri bunla uğraşıyorum.. Ve artık istediğiniz gibi görebilirsiniz..
Hiç bir zaman sizin gördüğünüz insan olmayacağım..
Kendi Dünyanızda mutluluklar dilerdim ama hiç bir zaman o mutluluğu anlayamayacaksınız....
Ve Her şey bitti...
Bir ben bitti..
Ve senin gördüğün kişi değilim.....
Çok yanlış tanıdınız ve tanıdın...

Bugünlük bu kadar...
Daha sonra gene yazılarda buluşuruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !