Translate

Görüntüleme Sayısı

26 Ocak 2020 Pazar

Merhaba 4. yıl ...

Bugün itibari ile 4. yılı bitirmiş bulunmaktayım..
Bahar'ın Baha'sız geçen dördüncü yılı bugün..
Ona veda ettiğim onun gülüşünü son kez gördüğüm günün 4. yılı bugün...
Bu dört yıl nasıl geçti bende bilmiyorum..
Ama mezarına geldiğim ilk seneyi hatırlıyorum..
O zamanlar aylar olmuştu seni kaybettiğim günden itibaren şey derdim ben nasıl yapacağım sensiz 1. sene 2. sene 3.... ama dördü söylemezdim o kadar uzun gelirdi  ki o dördü hiç söyleyemedim..
Mezarının başındayken yapamam derdim o dördüncü seneye giremem ben sensiz o kadar yaşayamam derdim dua ederdim orada işte Hayırlısı neyse o olsun diye yaşamam hayırlı ise yaşayayım ama boşsa bir anlamı yoksa Al işte beni kavuştur Baha'ma derdim.....

O günden bugüne dört sene oldu ve hala yaşıyorum hala sensizim Acı ise aynı bazen daha derin ama alıştım.
Acıya özleme alıştım.İnsanlar her şeye alışabiliyor bende alıştım...Ne kadar enteresan varlıklarız..
Ama hala bir hayrını görmedim  yaşamamın yada görmek istemiyorum ve  hala bu duam geçerli hala aynı duayı ediyorum...
Dört sene geçti...
Belki de gelecek için güzel bir planı vardır  Yaradanın diyelim..
Bu en azından biraz daha katlanmamı sağlıyor...
İnsanların hayatları gerçekten zor..
Çok kötü şeyler yaşayabiliyoruz ve biz buna katlanmak için sınav diyoruz...
Bu biraz daha hayatın çekilebilirliğini sağlıyor sanırım..
Kimsenin acısını kimsenin düşüncelerini de değiştiremeyiz çok fazla ve herkese kendisi kadar ağır gelir taşıdıkları yükler...
Bunu hepimiz biliyoruz..
Konumuz ise Baha.. onsuzluğun dördüncü senesi...
Nasıl bir çocuk olurdun acaba şuan yaşasaydın lisede olacaktın eminim seni okutabilmek için elimden gelenin fazlasını yapacaktım...
Senle hep iletişimimiz çok iyi oldu olgun bir gençliğin veya ergenliğin olacağına emindim..
Şimdi ise sadece hayalini kurabiliyorum..
Bazen bir film açıyorum sen varmış gibi izliyorum aklımdan senin yorumlarını geçiriyorum...
Bunu en çok bu zamanlarda yapıyorum..
En sevdiğim özelliğinde sevdiğin filmleri hiç bıkmadan tekrar tekrar izlemen işin garibi o filmlerde kendini izlettiriyor..
Peki  9 yaşındayken biyografi tarzında olan filmlere ilgin ?
Sana hayran olmamın sebeplerinden biriydi..
Evet sana hayatı ben öğretiyordum anlatıyordum,konuşuyorduk ama  senin düşüncelerinde karakterin oluşuyordu buna ben fazla müdahale etmedim..
Mesela beslenme çantana ben yemek koyardım sen ise hepsini arkadaşına verirdin neden çünkü yemeği yokmuş...
Sen aç gelmiştin eve... Ben mesela bunu öğretmedim sana bu sende olan bir şeydi seni özel yapan şeylerden ve orada sana öğrettiğim şey yarısını vermen en azından bir sonrakinde eve aç gelmedin ve arkadaşının da karnı doydu en azından bende beslenme çantana biraz fazla yemek koydum...
Sana yemek yapmayı özledim ..
Baya zaman oldu yemek yapmayalı senin için hep düzenli yemek yapardım..Yapmaya çalışırdım..Ama sen genede makarnayı çok severdin ..
Her sabah kahvaltında  zamanla sayısı yükselen üç zeytinleri bitirmen için elimden geleni yapardım..
Kestane balını sana yedirmek için peşinden koşardım hasta olma diye be çocuk..
Ama pek işe yaramadı seni benden alan bir hastalıktı..Zaten hiç bir zaman hayatımızda ki insanlar bize sonsuz yaşayacaklar güvencesi ile verilmiyor..Hayat bize her gün insanların zamanı geldiğinde aramızdan ayrıldığını bize hatırlatıyor ..En başta bunu kabul etmek lazım..Senin zamanın biraz erkenmiş yapacak bir şey yok özlemekten başka ..
O kadar çok özledim seni ...
Uyku zamanın geldiğinde battaniyeni alıp yanıma gelmeni özledim hadi uyuyalım diye ..
Yanıma gelip sarılmanı.. sen,ben,battaniyen ve bayfare ile uyurduk.. 11 sene boyunca bunu yaptık şimdi ise 4 senedir yalnız uyuyorum...
Madem gidecektin niye girdin hayatıma demek isterdim ama iyi ki girdin be çocuk iyi ki ablan oldum iyi ki sen ben kardeşim oldun..Sesin... Gülüşün ...İyi ki Ablalık,Annelik anaçlık nasıl bir duygu bana bunu öğrettiğin için çok teşekkür ederim..
İyi ki En güzel hikayem oldun..
İyi ki seninle şımardım..
İyi ki seninle ağladım..
İyi ki seni yaşadım ..
İyi ki seni çok sevdim...İyi ki en sevdiğimin yanındasın şuanda ..
Bilmiyorum daha sensiz ne kadar sene geçecek ama sen hep En güzel hikayem kalacaksın ve senin için daha çok mutlu olacağım ...
Sadece bu zamanda üzüleceğim ..Çünkü  sensizliğin acısı da çok güzel bir duygu gerçektin en azından bunu hissettiriyor ...
Seni seviyorum Baha Köse Sarica...
Baharın Bahası .....
Huzur içinde uyu ...Hep benimlesin ve hep seninleyim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !