Translate

Görüntüleme Sayısı

6 Ocak 2020 Pazartesi

Gül Beyaz gül açarım :)

Bugün biraz hislerden gidelim..
Belki de yaşananlar diyebiliriz..
Şimdi birisine karşı bir şeyler hissedersin ve bu hisler sana doğru bir şeyler olduğunu söyler..
Ya da belkide o an ona ihtiyacın vardır ve hislerin seni ona yönlendirir..
Su içmek gibi veya acıktığında yemek yemek gibi..
Otomatik yönlendirilirsin elinde olmadan bir anda kendini bu durumun içinde bulursun..
Ve karşındakini umursadığın için iyi bir şekilde tanımasını istediğin için ona açılmayı seçersin çünkü baştan bilsin canımı yakmasın dersin..
Çünkü onda senin incitebilecek o gücün olduğunu bilirsin.
O yüzden en baştan açık olursun ki ilerde karşına sorun olarak çıkmasın..
Ve hayatında ilk defa konuşmayı seçersin anlaşabilmeyi seçersin çünkü daha önce hiç bu kadar hazır hissetmezsin..
Böyle duygular doğru insan mı yanlış insan mı? diye düşünmene fırsat belirmeden bir anda o durumun içinde bulursun kendini çünkü artık buna ihtiyacın vardır.Aynı su içmek gibi..
Hayatta da kızdığım nokta şu bari diyorum doğru insan olduğunu bilelim ona göre yol izleyeyim yani ona göre açılayım.Ama hissederken de sonuna kadar öyle hissetmiştim.
Hala öyle hissediyorum ama karşı tarafından senin hislerinle alakası yok.
Onu suçlayamazsın sevmediğin birine neden öpesin neden onun olasın ki ?
İşte durum burada karışıyor..
Doğru hissettiğin insanın kafası karışıksa senin ağzına sıçmakta üstüne yok.
İşin daha da kötüsü kafam karışık sana karşı bir şey hissetmiyorum demekten de korkuyorsa...
Daha vahim konular içinde buluyorsun kendini..
Konuşmalardan benim anladığım ise kızım sen bir hiçsin Aileme layık değilsin ben sadece senle takılırım sonrası olmaz hatta sen hasta bir pisliksin git tedavi ol vs vs  :) :)
tamam tamam abartmıyorum.  tabiki de bunun özeti bu daha yumuşak bir şekilde söyledi...
Ama bildiğim bir şey varsa çok fena kırıldım gerçekten üzülmemek için kalbini kırmaktan korktuğun insan seni paramparça etti hemde zamanlaması tam boktan..
Hayatının amacını kaybetmiş bir insanın bunlar umurunda olmuyor.
Kendini açıklama ve anlatmaya çalışma istediği hiç olmuyor.
Seni zaten bitirmiş bir insana ne anlatabilirsin ki ?
Seni gözünde bu şekilde gören birine ne anlatabilirsin?
İşin garibi hiç kızamıyorum bazen neden böyle davrandıklarını anlayabiliyorum..
Sadece daha normal sözler varken böyle ağır kelimeler ki kelimeler bir silahtan daha tehlikelidir..
Neden bu yolu seçerler...
Bir ilişkiye başlarken hadi evlenelim diye hiç bir zaman başlamadım ilk önce tanımak için başladım konuyu bu kadar ciddiyete bindirip bide ciddiyetsiz bir şekilde bitirmek kötüydü..
Evet artık biliyorum sen O değilsin ..Çünkü O dediğimiz kişi yoktur.Yani öyle bir İnsan yok
Çünkü O insanlar muhteşem olurlar Ve muhteşem bir insan yoktur...
İnsanlar yuva adında bir aile olmak için evlilik adımını atarlar..Karşındakini kusurlarıyla severler önemli olan zaten sıkıntıları kusurları çözebildiğin bir insan ile hayat kurmak..
Bazıları da heyecana kapılır evlilik adında bir cehennem yuvasına adım atarlar..Evlilik aile hiç bir zaman Hayalim olmadı ama hep bir gün muhakkak isteyeceğimi düşünmüşümdür.
Anne olmayı ve eminim ki çok harika bir Anne olacağım ve eminim ki çokta güzel bir eş Çünkü bazı şeylerin o anda ki değerlerini gerçekten çok iyi biliyorum...
Bir daha o güzel anlar olmayacağını da....bu konuda gerçekten zamana bıraktım...
Eğer böyle bir ihtimal varsa bir gün muhakkak olur hayatıma rolünü alır..
Ama hiç bir zaman biriyle tanışırken evet hadi evlenelim düşüncesi olmadı..
Çünkü hiç bir zaman bu yola girmeyeceğim..
En azından artık istemiyorum.
İstediğim şey ise sadece başarı..
Çünkü başka bir şansım yok Çünkü ciddi anlamda tek başımayım.
Yanımda hiç bir zaman biri olmadı ve olmayacakta..O düşünce de hiç bir zaman olmayacağım..
Tek istediğim hayatımda olsaydı en azından tek başıma yürümeyecektim çok yorucu çünkü..
Yorulduğumda dinlenmek için bir durak istedim belki de .. Ama hayat kızım sen teksin bunu bu sefer ağır bir şekilde suratıma vurdu..Sence bir daha bu yola girer miyim?

Kendime gerçekten söz vermiştim 2020 girerken üzülmeyeceğim diye bunu gerçekten yapıyorum..
Ciddi anlamda da başarılı gidiyorum bu konuda sevdim bunu..
Hayattan vazgeçme konusuna gelirsek sonuna kadar bunu istemeye devam edeceğim..
Eğer sahip olduklarımı kendimden önce kaybedersem hiç düşünmeden vazgeçerim..
Bu Dünya'da benden başka kimseleri yok çünkü..
Şimdi onlar en sevdiğim şeyler..
Bakalım Yaradan bunu da alacak mı elimden ?
Onlardan önce gidersem eğer o seçeneğe gelirsem bile pes ederim.
Çünkü biraz fazla yorgunum şimdiden bunun için özür dilerim eğer öyle bir şey olursa gerçekten üzgünüm gittiğim için ama istediğim buydu bunun için belki biraz sevinebilirsiniz..
Ama bunu yaşatırsam üzgünüm bu kadarmış sevgili Yaradan bunu uygun görmüş napalım.
Onun dışında sözüme devam edeceğim.
Sonuna kadar mutlu olacağım.Dibine kadar hemde..
Çünkü hiç bir zaman ciddiye almayacağım..
Hadi bakalım.
Demet Akalın ..
Demiştim ciddiye almayacağıma :)
Başka yazılarda görüşürüz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !