Translate

Görüntüleme Sayısı

15 Ocak 2020 Çarşamba

Gerçekten insan yaşayacağı hayatı seçebilir mi ?

Bazı şeyler istediğin gibi gitmez..
Çok güzel hayaller kurarsın güzel şeyler olacağına inanırsın ama yerinde saydığını fark edince bir bakıyorsun bu ne amk dünün aynısı moduna giriyorsun..
O modundanda kolay kolay çıkamıyorsun..
Ruhsal olarak yorgun çünkü bide bedensel olarak yoruluyorsun..
Bu sene kendimi nasıl yorduysam grip vücudumu bir türlü terk edemedi sürekli hasta grip yorgun halsiz ee söylesene bu kız nasıl savaşsın ?
Bazen hep böyle kalacakmış gibi hissediyorum..
Gerçekten insan yaşayacağı hayatı seçebilir mi ?
Çünkü seçimim belli baya yorucu bir yol ama ulaşamıyorum o yola çünkü ne yapacağımı bilmiyorum..
Belki de o yüzden..
İnsanın bir hedefi olmaması kötü bir şey bide bir çok şeyi  unuttum yani eskiden ben ne isterdim hatırlamıyorum..
Şimdi biraz hatırladım :)
Bir hedefim vardı ona gitmeyi çok istemiştim ama geçinme derdinden hedeflerine de ulaşamıyorsun ve git gide köreliyorsun..
Sanırım şuanda da bana olan bu..
Körelmek oysa kendime güveniyorum ama yorgunum ikisi bir arada olmuyor işte..
Suyun içine bırakmak istiyorum kendimi o zaman belki hiç bir şey düşünmek zorunda kalmam ..
Düşünceler ne mi ?
Yarın sabah uyanacak mıyım ?
Bir daha ki ay kredi kartının ekstresini ödeyecek miyim ?
Maaşım kiraya önümüzde ki ayda yeter mi?
Ulan nereden bulaştım bu kredi olayına borç biter mi?
Bu ay şu faturayı ödeyeyim diğerini diğer ay ödeyebilir miyim?
işler neden kötü ?
Sosyal aktiveteleri hayatımdan çıkarsam mı tamamen sanki çok yapıyormuş gibi..
iş hayatım nereye gidiyor ?
bu kadar iyi iş yapan insanlardan neyin eksik ?
Bu ay kilo verecek miyim ? :)
Şu ingilizceye devam etsem ödeme olayı beni zorlar mı ?
Ya ingilizceyi daha çok unutursam?
Bu ayda aöf sınavları var bunlar biter mi ?
Çalışmaya kafamda yer yok artık..
O beni seviyor mu ?
Yanlış anlaşıldım mı ?
Ve daha niceleri

İşte daha fazlası gelince yeter diyorum işte sabah uyanmayayım diyorum.
Kim bu kadar ve daha fazlası soruyla yaşamak ister ki ulan bir yerden biraz hayat bana gülsün diyorum üzerine daha çok ekliyor...
Sonra işte olacağına varır diyorum bir şekilde bunun üstesinden de gelinecek ya ben gidicem ya da hayat yolunda gidecek bakalım az olan zamanımız gösterecek ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !