Translate

Görüntüleme Sayısı

15 Ocak 2020 Çarşamba

Bir sorsak mı ?

Kafandaki düşüncelerde boğulma..
Yapma bunu..
Bir insan bir insanı olduğu gibi sevmeli..
Kafasında kurduğu gibi değil..
Hiç bir zaman bir bedenden ibaret olmadık elbette ilk görünüm her zaman görsellikten geçer.
İnsanların tiplerinden hoşlanırız..
Tanıdıkça aslında ne kadar boş bir şey hissettiğimizi anlarız..
Yok şu şöyle ..
Yok bu böyle..
Yok onun huyu..
Yok onun suyu diye diye kafandan uzaklaştırma sevgini, şefkatini, hislerini duygularını yok etme.
Bir odaklan ne hissediyorsun..
Ona başkası dokununca ne hissedeceksin?
O yokken daha mı iyisin o zaman o yolu seç..
Onu başkasıyla görmek istiyorsan..
Onu yanında istemediğinden eminsen eğer..
Onunla bir hayatın olmayacağına eminsen ...
Çünkü her bir seçim hem kaybediş hem de bir kazançtır..
Hem şanstır hem de pişmanlıktır.
Cesaretli olmaktan geçiyor yol..
Onu gerçekten tanımadan kafanda şekillendirme..
Kavgalar olacak, tartışmalar olacak bazen de çok mutlu olacağın anlar yaşanacak.
Ve bu anlarda anlaşarak ve sonunda sarılarak çıkarsan başarırsın ama vazgeçip olmuyor dersen de eğer denemeden o zaman kaybederiz işte... Çabuk pes edersen de kaybedersin...
Çok düzgün bir yol olacağını sanıyorsan eğer en başta kaybedersin..
Sorunsuz geçmeyen bir zaman biçimi maalesef hayatımızda yok.
O yüzden zaten sorunlu sorunsuz zamanı geçirdiğin kişi önemli ve  onunla bu zamanları yaşamak istiyor musun?
Ben bu soruyu ilk defa sormuştum kendime ve evet demiştim..
Yaş ilerledikçe kendini daha hazır hissediyor insan sanırım..
Oysa ki sonsuza kadar kedilerimle yaşamayı planlıyordum.
Hep sonradan gelmesin aklın başına çünkü sonralarımız olmayacak bir bakacaksın o sonralar kalmayacak..
Bencilliğine yenilme kendini kibrine kaptırma kaptırırsan kaybederiz...
Düşüncelerini yargılarını bir nefes gibi aklına geldiğinde bırak gitsin onları aşmanın en güzel yolu az olan zamanımız ..
Bir gün bana gene öyle bakacaksın diye çok korkuyorum..
O yüzden bazen görüşmek istemiyorum hatta çoğu zaman ama korkumu yenmek içinse üstüne üstüne gidiyorum tekrar etmesin o anlar diye... Sonra boş ver diyorum..
Bir çok zamanı kötü anları kötü anıları bazen de en güzel anları unutamayacağın zamanları belki tutkuları..
Yapacaklar listesini gerçekten onunla yapmak istiyor musun ...
İşte bir insanı hayatına almadan önce bunları bir sor...
Gerçekten yaşamında bunları onunla yapmak istiyor musun  ? diye...
Yoksa o anları eski objelere gömüp belki de oralarda eskilerde hala yaşıyorsundur....
En iyisi düşünmemek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !