Translate

Görüntüleme Sayısı

2 Mart 2016 Çarşamba

Meleğim benim...

Kelimeye nereden başlar insan bilemiyor..
Kafamda beliren kelimeler ,düşünceler, anılar,hatıralar sürekli geçip gidiyor keşke diyemiyorum çünkü olması gereken bunlar...
Yaşanan ve biten şeylerin üstüne keşke demek zaman kaybı...
Hayatımın 12 senesi...
Minik melek doğduğunda 12 yaşındaydım.
20 nisan 2004 hayatımın en güzel günüydü.Hayatımı anlamlandıran gün ve o 12 seneyi anlamlı dolu dolu yaşamama sebep olan bir insan...
Bir melek ..
Bu Dünya'da kelebek ömrünü, hayatıma güzel bir anlam katarak geçirdi ve vedasını etti geçici bir veda...Öyle olduğuna inanıyorum en azından ..

Bir gün elbet seni göreceğime inanıyorum.Yanına yakışır mıyım bilmiyorum sonuçta bir meleksin ama seni bir gün göreceğime inanıyorum...
İçim o kadar huzurlu ki
hiç ağlayamadım ağlama gereği duymadım çünkü şimdi emin ellerdesin..
En önemlisi canın yanmıyor,aklım sende kalmıyor
Ama her gün çok özlüyorum seni içimde bir şeyler sızlıyor ama acıtmıyor,ağlatmıyor...
Bu kadar gerçek ve güzel olduğun için teşekkür ederim Yaradan'a senin ablan olduğum için aynı babadan olmayabiliriz ama bana yaşattığın duygular çok gerçekti...
Ömrümde güzel bir yer aldığın için çok şanslıyım ne kadar şükretsem az....



Şimdi ise devam etmeye çalışıyorum bu yolculuğa...
ama gerçekten çok yorucu sesin olmadan,kokun olmadan sabretmek gerçekten zor
bir gün kavuşucağım ıçın sabrediyorum bu yolculuğa veda etmeyi bekliyorum çünkü senden sonra hiç bir anlam bulamıyorum...
Nereye gidersem gideyim boş,anlamsız ve hala kendimi arıyorum...
Bir anlam arıyorum
Bir ben arıyorum
Belki bir gün bulurum,bilemiyorum...
Ama ben hep Bahar,Bahaydım şimdi ise Bahar zamanı Bahar olma zamanı kim bilir ne günahlarla ne hatalarla...
Senleyken masum kızı özlüyorum
Hep senle gibi kalabilecekmiyim bir çelişki ama en doğru zamanlarım senleymiş o yüzden hep iyi ki diyorum
Seni gerçekten çok seviyorummm
Hem de çokkk.........

Sen hep benim boynuma sokul orada kal kokunu duyayım saçlarınla oynayayım ve o meşhur hikayemizi anlatayım olur mu ??
 Meleğim benim...Seni verene Seni Yaradan'a binlerce şükür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !