Translate

Görüntüleme Sayısı

4 Nisan 2016 Pazartesi

Şu geçmeyecek yara

Bir şeyler yazmalı içimdeki dışarı atmalı....
Ama ne yazmalı nasıl atmalı bilmiyorum...
Buraya yazmak iyi geliyor anlık bir anda kafamdan geçen şeyleri yazıyorum....
İyi geliyor kelimeleri buraya yazdıkça rahatlıyorum....
Günler geçtikçe daha çok yoruluyorum..Özlüyorummm

    Sanki içimde bir yara var üstüne bant yapıştırıp duruyorum ama o kadar dandik gereksiz bant ki tutmuyor yarayı ve bir anda açık veriyor bu sefer daha cok kapatmaya çalışıyorum ama kontrol edemiyorum bir anda yara beni ele geçiriyor ne kanama duruyor ne de ben iyi oluyorum....Canım acıdıkça acıyor acıyı da yaşayamıyorum...
Ama Acılar yaşanmak ister bunu yapamadım.
Belki onu acı olarak görmedim. Bunu ona yakıştıramadım.  Gittiğini biliyorum iyi bir yerde olduğunu biliyorum bunun için mutlu olmam lazım belki de bunu şart gördüm kendime...
Korkuyorum tamamen seni unutmaktan o kabusumun gerçek olmasından.Uyandığım da sana sarılmıştım yanımdaydın.Bu sefer bu kabusu yaşıyorum ve uyanamıyorum sana sarılamıyorum.
Belki de bunu kabul edemedim.Bu yüzden bugün çok zorlandım.Ağlamayı kendime yakıştırmadım tuttum kendimi güldüm ama bu sefer vücudum beni dinlemedi acıyı yaşa dedi kontrolden çıktı komik bir andı gereksizdi....
Evet gereksiz dedim aslında ne kadar aptalca gereksiz demem.Gerekli her gün ağlamalı acımı yaşamalı ve güç kazanmalıyım..
Ama yapmıyorum.Çünkü yapmak için bir anlam bulmuyorum.
Ben sensiz devam etmek istemiyorum ki mecbur olduğum için devam ediyorum
etmek zorundayım başka seçenek yok gibi
Zor anlar yaşandı ve bitti bunlar o kadar çok yorduki
Ha yarın olmuş ha akşam zaman geçsin diye uğraşıyorum işte Amacım yok
en büyük sorunum bu bir amacım yok
Kendimi bildim bileli sen vardın senin için bir şeyler yaptım
Şimdi sen yoksun yönlerim sağım solum karıştı üstünede çokta şansızdım

Herşeyi kabul ettim ama vücudum kabul etmedi acını yaşa diyor
Bense zaman geçsin diyorum
En çok canımı sıkan şey kilo almış olmam :D
vericem inşallah
Aslında tam neyi sorun edip etmediğimi de bilmiyorum fark etmeden geçmişi takıyorum ve bu beni yoruyor sabaha uyanmamı zorluyor
Devam etmeli ve iyi olmalıyım
İyi olmak zorundayım....
Kendime not:
Sen iyi olduğun zaman onu unutmayacaksın.
Beni görmediğini biliyorum
Çünkü çok üzülürdü o yüzden sürekli gülmek zorunda değilsin.
Ağla aksın gözyaşların ve güçlü ol.
Ağladıkça güçleneceksin çünkü.
Bir gün senin için anlamlı olan şeyi bulacaksın nerede araman gerektiğini biliyorsun ve bunu yapmalısın. Just do it.
Kötü ya da iyi birisin bunu çok düşünme hatalar bizim için işte hata yap.
Ve bloğunu da ihmal etme olurmu? :) Aşık olllll <3

Bakalım ne kadarı yapıcam ?
Hiç bir fikrim yok.
Ve gün kötü geçer ertesi gün sil baştan yapıp hayata devam etmek gerekir.
İyi olmak için.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !