Translate

Görüntüleme Sayısı

8 Nisan 2016 Cuma

Zaman mı bizi biz mi zamanı öldürüyoruz ?

Zaman mı bizi öldürür biz mi zamanı ?
Her saniye yaşlanmak,her saniyeyi sona yaklaşmak için harcıyorum resmen.Kurallara uyarak...
Sonu sabırsızlıkla bekliyorum çünkü bir bekleyenim var...
Bu yüzden korkmuyorum sonlardan....
Bazen sonlar en güzel başlangıçlardır.
Uyuduğum zamanları seviyorum.
Dün gece seni gördüm sıcacıktı sarılmıştım sana o her zamanki huzurun vardı.
Ne garip o zamanlar üzüldüğüm şeyler ne kadar saçmaydı ama o zamanlar beni çok etkiliyordu....
Keşke o kadar gereksiz takıntılarım olmasaydı da senle daha fazla zaman geçirseydim meğersem hayatımın anlamı senmişsin o zamanda biliyordum hayatım hep sendi belki de o yüzden gittin artık sen ol dedin kendin ol dedin şimdi bunu başarmaya çalışıyorum...
Umarım sensizliği elime yüzüme bulaştırmam...
Mesela yazmayı seviyormuşum bana iyi geliyor özellikle senli yazılarım.
Anlamım sendin tabiki de yazılarım senli olacak...
Aklıma her gelişinde ne kadar şanslı olduğumu hatırlıyorum tabi bunu geç fark ettim olsun varsın geç olsun ama hep sonuna kadar sevdim seni sözlerimi tuttum ve hep yanında oldum buna ne kadar Şükretsem az....
En çokta Yaradanımı seviyorum seninle bir hayat verdiği için bana...
Hep sana derdim.Allah'ı çok sev diye çünkü senle beni birbirimizin hayatına yazmış o yüzden en başta şükrederdik....

Zaman geçtikçe büyüdükçe hayatımıza bir sürü insan girip çıktı..
Canımızı yakanlar çok oldu...
Aslında hepsi bir Yapbozun parçası gibi sana bazı şeyler öğretiyor...
Bunları görebiliyorsan çok şanslısın demektir..Bazen seni öfkelendiren insanlara bile teşekkür etmek gerekiyor böyle bir şey yaptığında komik oluyor :D
Ama önemli olan burada bile aslını görüp anlayıp geçmek o zaman hayat daha yaşanabilir bir hala geliyor benim için öyle en azından
Bende üzdüm,kırdım ve üzüldüm,kırıldım hep bir şeyler öğrendim ve fark etmeden öğrettim
Hayatın amacı bu sanırım
Hayatımda kocaman bir anlam vardı zamanı doldu ve gitti...
İnanıyorum ki daha anlamlı günlerde olacak bunu nedense hissediyorum..


Bu arada çok özledim seni çok hemde kelimeler yetmez yani ama ya sabır deyip rüyalarla yetiniyorum...
Abacım desen ya yine bana ne güzel olurdu.işten geldiğimde yine tepeme çıksan  bal surat seni Baharın bahası....
Bahar olma zamanı mı şimdi???
Ne kadarını başarabilicez kimbilir
gene hep yanımda ol olur mu .....

1 yorum:

  1. Yazmak rahatlatır insanı, kimseye anlatamadıklarını anlar bir kağıt parçası. Vazgeçme yqzmaktan hüznünü sevinci duygularını karala anlat o kağıt parçalarına çünkü o duygularının tek tercümanı.

    YanıtlaSil

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !