Translate

Görüntüleme Sayısı

17 Aralık 2019 Salı

Güçlü ol be kızım demeye geldim.




Bazen böyle her şeyi saklamak istersin ama bedenin o kadar yorgundur ki artık buna izin vermez...
Beni tanıyanlar az çok neden artık bu ruh haline girdiğimi anlayabiliyor.
Zaman geçtikçe alışmış olmam lazım ama hiç öyle olmuyor sanki daha çok zorlaşıyor gibi..
Yoruldum artık böyle aynı şeyleri duymaktan.
Tekrar sabah olmasından ve sonra tekrar akşam olmasından bir insan neden bunlardan bıkar ki ?
Hayır yaşam sevincimi kaybetmedim.
Sadece fazla özlem yüklüyüm...
Biraz da fazla şansızlık
Neyse ki Ocaktan sonra biraz kendime geliyorum.
Bugünüm nedense sakarlıkla doluydu ve odaklanamadım hayata ...
Kafamın içinde bir şeyler var ama ne çözemiyorum.
Bide sorma ki gene hayatımda bir şeyler için adım attım.
Birinden hoşlandım ama birisinden 'O' olduğu için hoşlanırsın ya böyle öyle bir hoşlanma...
Tek başıma hayata devam ediyordum nereden çıkıyor neden ihtiyaç duyuyoruz birine hiç bilmiyorum.
Ama doğru gibi hissediyorum.
Doğru ne demekse artık...
Ama tecrübeler yaşantılar çok korkutuyor.
Lan diyorum bak kaptırma kızım kendini ama bir yandan da ya sonuna kadar yaşa boş ver gitsin
Nede olsa yarın ne olacağı belli değil derken şimdi kaybetme korkusu sardı.
Kontrol edemediğim için belkide...

Sevgili ruhum derin nefes al ver...
Bugün sabah makyaj yapamadım ağlamaktan neden ağlıyorum bilmiyorum ama bence havalardan :D
Balık burcu olduğumla alakası yok lütfen oraya bağlamayın artık iyi özellikleri benim olabilir ama kötü özellikleri sizin olsun...
Çünkü alakası yok yani lütfennn

Bu duygu yüklenmeleri geçecek elbet buraya kendime güçlü ol be kızım demeye geldim.
Daha ne kadar olabilirsen ol evet biliyorum korkutucu ve gelecek zor gözüküyor ama yaparsın sadece yalnız olduğun için zor oluyor..
Ama yapacaksın ve yaptım diyeceksin...

İyi Geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !