Translate

Görüntüleme Sayısı

14 Eylül 2019 Cumartesi

Güzel rüyalar o zaman

Selam tekrardan :)

Hiç rüya gördünüz mü ?
Sorumu bu ?
Tabi ki der gibisiniz :)
Ama bu rüya hani hep kendini tekrarlayan rüyalar.
Küçüklüğünüzden kalan rüyalar.
Yaşımı hatırlamıyorum hep bir rüya görürdüm ve bunu sürekli farklı şekillerde görürdüm.
Rüyalarımda hep uçardım küçükken gökyüzünde süzülürdüm nefes aldığımı hissederdim.
Ayaklarım deniz kızı kuyruğu gibi içe doğru ayak çırpardım. Bu sayede hep uçardım.
Ama bulutları geçmezdim.Onun üzerinde kalırdım ama istediğim her yere giderdim.
Bu rüyalar seri gibiydi sürekli bunu görürdüm yorulurdum bir kuş gibi dinlenirdim sonra gene devam ederdim.Üzerimde pijamalarım olurdu ama :) Sanki hiç uyumamışım yataktan kalkar ve başka alemlere uçar gibiydim.
Ve gerçekten çok mutluydum.
Nedense gece yarısı bu rüyalar geldi aklıma hemen yazmalıyım dedim.
O rüyalarda kendimi farklı hissederdim.Huzurlu,mutlu ve güçlü hissederdim.Çok özlüyorum o hisleri...
Yanıma tanımadığım yüzlerini bile hatırlamadığım insanlar alırdım onları istedikleri yerlere götürürdüm.
Bana inanmazlardı insanlar bende  inandırmak için uçmaya başlardım bunu yapabilen  tek bendim rüyalarımda  sanki gerçeklik hissi veren rüyalardan muhakkak sizinde hayatınızda olmuştur bu tarz rüyalar. ..
Anlamı neydi acaba neyin etkisinde kaldım sürekli ara ara kendini hatırlatan bu rüyaları görürdüm.
Mesaj neydi yada bir anlamı var mı ? Hiç düşünmedim.
Sonra büyüdükçe Hep gene böyle kendini hatırlatan denizlerle ilgili rüyalar görürdüm.Büyüyünce rüyalarda değişiyor artık..
Hep deniz taşar ve Dünyanın yarısını o su yutar yüzme bilmeyen ben yüzmeye başlardım
Ama sonunda gene boğulurdum..Ve nedense ev hep denize sıfır bir ev olurdu dalgaları hissederdim ve bir korku duygusu hissederdim.
Ne kadar denesem de sonunda boğuldum ve uyandım.
Acaba bunların bir anlamı var mı ?
Bu rüyaları neden görürüz Evren veya Yaradan bir mesaj mı veriyor ?
Bunlar bu gece bu saatte aklıma geldi..
Oysaki uyumayı isterdim.
Güzel hayaller kurup gerçekmiş gibi bir gece o hayali yaşayıp uyumak çok iyi hissettiriyor.
Sanki başka evrende yaşıyormuş gibi Balık burcu olmanın artıları sanırım.
Sonra zaten sabah oluyor ve koşuşturmalar başladığında bugünü unutuyorsun ta ki akşam olana kadar sonra yatağa girdiğinde tekrar aklına kurduğun hayaller geliyor ve bir umut diyerek tekrar o hayallerle uyuyorsun.
Bazen rüyalarında da bu hayaller oluyor ve güzel hissettiriyor...
Bahayı kaybettikten sonra bu son 4 aydır tekrar bunları yaşamaya başladım.
Sanırım artık hayallerim ve umutlarım var yaşam için çabalıyorum en azından....Bunu nasıl başardım fikrim yok :) iyi bir şey sanırım.
Bu arada Bahacık seni çok özledim ve çok seviyorum.
Rüyalarda buluşmak üzere...
Hey okuyucu buraya kadar okuduysan teşekkür ederim.
Umarım güzel rüyalar görürsün ..
İyi Geceler ... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !