Translate

Görüntüleme Sayısı

24 Ocak 2022 Pazartesi

5 YIL BİTTİ

 Merhaba ;

Yine duygular üzerime akın akın gelirken kendimi yine burada buldum.
Hayal bile edemezdim ve sensiz geçen 5. yılda bitti. İnanmazdım ama 6. yıla giriyorum sensiz, kokun olmadan ..

Anlatamıyorum ki hissettiklerimi yazmak en azından biraz hafifletiyor ondan buradayım yani.

Bugün onun kalbinin durduğu ve benim için savaştığı gün ertesi günde ona veda ettiğim gün 26 sı ise onu son kez öptüğüm gün.


Zamanla daha hafifler diye düşünüyordum ama öyle değilmiş daha da zor oluyor daha da yoruyor.

Onu çok özledim sesini, kokusunu bana bakışını, gülüşünü söylesene bir insan neden böyle bir şey yaşar ki ?Bu acı keşke yok olsa dünya da böyle acı keşke olmasa ama var işte sevdiklerimizi kaybettiğimiz bir hayatta sınanıyoruz işte. İstesekte istemesekte bu Dünya da yaşamak zorundayız yani zorundayım gitmeyi denesem de gidemedim hala buradayım ve hala anlamlı yaşayamadım bu sene en azından daha çok elimden geleni yapacağım. 

Bildiğim bir şey varsa senelerde geçse bu acı bu hüzün hep benimle olacak bu senden kalan tek şey bana silemem öylece yok sayamam da en azından bu zamanlar hissedip yaşayabilirim. Sana söz verdiğim gibi sadece bu zamanlar yas tutuyorum sonra hayatın bol bol keyfini çıkartıyorum. Ama bu zamanlar ise hissettiğim acıyı yaşamaya kendime izin veriyorum. Çünkü şuan yaptıklarım hayat aldığım nefes bile o kadar anlamsız geliyor ki bu zamanlar böyle zamanlar işte her şeyden uzak olmayı sevdiğim zamanlar.

Bebeğim,

Saçını kokunu özlediğim çocuk. Gözlerinin içinde gülen o ışık olmayı sevdiğim çocuk.

Bu ayrılık, bu gidiş hiç yakışmadı sana ne kavgalarımız olacaktı kim bilir. Nasıl hedeflerimiz olacaktı. Seneler önce seninle bu senenin hesabını yapmıştık sen 18 bense 30dan gün aldığım bir seneydi bizim için. Kadere hayata sövmeye devam edeceğim sensizliği yaşattığı için bana, sensiz bıraktığı için beni, sövmeye ve isyan etmeye devam edeceğim. Böyle bir acıyı hiç bir insan hak etmiyor. Keşke kimse yaşamasa ...

Ama seni sevmeye devam edeceğim, özel zamanlarda anmaya da devam edeceğim. Çok mutlu olduğum zamanlarda senin de bunu hissettiğini düşünmeye devam edeceğim. Zorda kaldığımda ben olsam sana ne derdim deyip kendimi yönlendirmeye devam edeceğim. En azından içimdeki Baha'yı yaşatacağım. Sen çok özeldin kokun bile ayrı özeldi. Söylesene bir gün seni görebilecek miyim ? Bir gün yine konuşabilecek miyiz ? Saçma espriler yapacak mıyız ? Evde müzik çalıp oynayacak mıyız ? Bunları tekrar yaşayacak mıyız? O kırmızı arabaya atlayıp hastaneden kaçtığımızı hep hayal ettik seninle, belki bir gün gözlerimi açtığımda o anda bulurum kendimi aslında bu günlerin bir rüya o arabada olduğumuz zaman gerçek hayattır deyip kabustan uyanmak isterdim. Umarım o zaman çabuk gelir.

Böyle kar yağdığı zaman hastanenin camından izlemiştik seninle yine arkandan sarılıp benden güç alıp doğrulmuştun. ikimizde seninle kar taneleri arasında kaybolduk o sakin karın yağısını izledik, şimdi ise bugün bunu bu  zamanlarda sensiz yapmak beni yordu ama bir gün yine seninle yapacağız.

Seni çok seviyorum En güzel hikayem ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !