Translate

Görüntüleme Sayısı

30 Mayıs 2020 Cumartesi

Bir Günaydın yazısı gelsin o zaman..

Günaydınlar ...
Bir karantina gününden daha merhaba;
Normalde markette çalıştığım için şu iki ay gerçekten hızlı geçti benim için.
Ama ayın biri itibariye kendi işime geçeceğim.
Hem yorucu hem farkına varmalı hemde hayal kırıklarıyla dolu  iki ay  oldu.Ama sonunda bitiriyoruz yarından sonra...
Ben şimdi kahvemi aldım içmeye başladım içine bir çay kaşığından az hindistan cevizi yağı koydum verdiği enerji muhteşem. Yarım saat sonra da sporumu yapacağım daha sonra kahvaltımı yaparım...
Değişik bir diyette olduğum için kahvaltıya  geç başlıyorum ama çok güzel sonuç almaya başladım tabi hedefe kadar devam edeceğim :)
Eğer bu yazımı okuyorsan yanında bir kahve ile eşlik edersen birlikte kahve içmiş gibi oluruz diye düşünmek istedim çünkü şuanda bir kahve ile bu yazıma eşlik etmekteyim.
Bu sefer akşam değilde günaydın yazısıyla başlamak istedim genelde nedense akşamları yazıyorum.
Artık hayatımda çoğu şeyde kendimi dinlediğim için artık ne zaman istersem o anda yazmaya karar verdim.
Tabi bunu her yazımda belirtmeyeceğim hemen sıkılmaya başlama :)
Arada böyle kafama esen şeyleri de yazmak istiyorum baya iyi hissettiriyor bence  tabi seni bilemem sevgili okuyan bilmemi istersen bir mail kadar yakınım :)
Zaten ilgini çekiyorsa buradasın demektir bu hoşuna gidiyor demektir kimseyi zorla okutmuyoruz burada sonuçta şahsen ben fazla okumayı sevemedim okurum ama hızlı okurum tadına vara vara okuduğum çok nadir kitaplar vardır.
Nedense samimiyet arıyorum kitaplarda yoksa beni fazla sarmıyor ...

Bu arada yaptığım diyet aslında tam diyet değil beslenim tarzı istediğim hedefe ulaştırırsa detaylarını paylaşırım ama şimdiden -3 ile başladık bundan dolayı biraz mutluyum.Tabi hayatımda hareket eksik olmuyor sadece diyetle biraz zor kilo vermek özellikle benim gibi yavaş metabolizmaya sahipsen :)

Hayatımda bazı bitişler yaşadım şu son zamanlarda.
Bazı bitişler çok şey öğretiyor insana çoğu acıları ve sorunlarımı fark etmemi sağlayan bir zaman oldu benim için.
Hala acı hissettiğimi hissedebiliyorum ama geçmişte yaşananlara teşekkür etmesini öğrendim.
Bu beni çok farklı bir insan yaptı çünkü bunu düşüncelerimde hayatımda görebiliyorum.
Geçmişte gerçekten çok ağır şeyler yaşayabiliriz maalesef bu Dünya güllük gülistanlık değil öyle olsa fena olmazdı o zaman her şey daha kolay olurdu ama biz insanlarda melankoli olmayı seven bir yanımız var bunu zaten filmlere ve dizilere yansıtarak fazlasıyla görüyoruz.
Her şey güzel gitse bile acı çekmeyi seven bir varlıklarız.
O yüzden bazen insanlar illa o acıyı hayatına sokacak oysaki teşekkür etmesi gereken çok fazla şey varken illa o acıyı çekeceğiz.
Aslında insan ruhunun acı çekmeye ihtiyacı var acı gerçekten bizi şekillendiriyor. Ve hayatı zevkleri hayalleri bu acının ruhuna kattığı ile insan kendi karakterini oluşturuyor...

Vaow demin nasıl bir cümle kurdum bende şaşırdım ama bence anlatmak istediğimi anladınız.

Hayatıma giren insanların arkadaş sevgili yoldan geçerken çarpan insanın bile hayatıma bir şeyler katmasını seviyorum.
Ve bu Dünya sana hiç bir zaman acı çekmeyeceksin aynı şeyleri tekrar yaşamayacaksın garantisi veremez.Dünya bunu veremezken insan evladı hayatta bu sözü hiç veremez.Verene inanma derim ağız alışkanlığı onun ki.
Sorunlarınla en güzel barışma yolu kabullenmekten geçiyor evet ben bunu yaşadım ve bitti geçmişte adı üstünde geçmiş bırakmak gerekiyor onu geride...
Onu geleceğine taşırsan gelecek kuramazsın.Kendin için iyi yanlarını al kötü yanlarını evet yaşadım bana bunu öğretti de ve devam et.
''Eğer bir şey tekrar başından geçerse aynı şeyler sürekli seni buluyorsa sen o sınavı veremedin ''demektir.(bunu bir yerde okumuştum ama kimdi neydi kim yazdı bilmiyorum)

Ondan dolayı sürekli başına geliyor aslında her şey bu kadar basit cümlelerde... Okullarda bile ders çalışmazsan doğru olanları seçmezsen yanlışlar doğruyu da götürüyor ve sen o dersi tekrar alman gerekiyor.
Aslında okul bizi bir nevi hayata alıştırıyor...
Daha fazla girersem konuya daha çok yazılacak şey var ama sabah olduğu için ve fazla seni sevgili okuyan seni yormamak için kısa kesiyorum.
Umarım anlatmak istediğimi anlatmışımdır.
Hayatınızda ki sınavlarda başarılar dilerim.
Umarım bundan sonra ki hayatınızda başarılar yakanızı bırakmaz diyeyim virüs siz ve sevdiklerinizden uzak olsun.
Güzel günler hepimizin olsun :)

Hanfendi ile günaydın olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !