Translate

Görüntüleme Sayısı

28 Mayıs 2020 Perşembe

Bu şarkıyı dinle :))))

Merhabalar ;

Bugün biraz ruhumdan bahsetmek istiyorum.
Sevgili ben sevgili hislerim sevgili bedenim.
Bu ruh hiç bir zaman kendisine sarılmayı kendisini sevmeyi öğrenemedi.
Öğrenseydi onu inciten insanlara yol vermesini bilirdi sanırım.
Bir de hislerini dinlemeyi bırakmalı...
Belki de hiç sevilmeyi hissetmediği için ruhuna sarılamadı.
Ama hep öyleymiş gibi davrandı eğer çok fazla gösterseydi sevgisiz olduğunu bunların iki katı kırılırdı.
Aslında en başta kırılmıştı ruhum zaten bunu kabul etmediğim için en başta bu bloğa yazdıklarımın arasında kırık kalbi kız olmak istemiyorum diye yazmazdım.En baştan okuyanlar bilir :)
Oysaki zaten kırık kalpli bir ruhtum.
Aslında insan çoğu zaman red ettiği kişidir. Yada olmaktan korktuğu kişidir.

Bu hayatta çok fazla korkmayacaksın ne kadar korkarsan o kadar onları yaşatıyor hayat sana...
Hayat bu tür oyunları fazlasıyla seviyor.

Bu hayatta nasıl hissediyorum biliyor musun ?
Doksan yaşında bir kadın gibi hiç kimse kalmamış ilaçlarını almayı unutan umursamayan ve sonu bekleyen bir ruh gibi hissediyorum.
Ama bir yandan da o çocuğu izliyorum nasıl mutlu nasıl hayalleri var elimden tutuyor o çocuk içimden çıkmayı bekliyor.Çoğu zaman onu öldürdüm.Sonra tekrar tekrar yeşerdi ama tekrar öldürdüm.
Bunu insan kendine neden yapar ki ?
Ne zaman ona izin versem hep birileri tarafından kıçına terlik yemesine izin veren biri olmuşum bu hayatta.. Bunu da kendime yapmışım.
Ruhumu başka insanların dünyasından alıntılarla söylentileriyle doldurmuşum.
O onu sevmiyor Bahar yapma.
Bu kız ne yapmayı seviyor ?
Sevdiğim şeyler spor yapmak ama hayatın beni yormasına o kadar çok izin veriyorum ki sevdiğim şeyleri yapmaya mecalim kalmıyor.
Arada bir şişe şarap devirmeyi sever ama Alkolik değildir.
Sarılmalı hayaller sever aşkla sevişmeyi sever.
Yarınlar umrun da değilmiş gibi yaşamak ister ama bunu hiç yapamamaz.
Hayat hadi yiyorsa yaşa der.
Çok duygusalımdır detaylara takılırım.
Ve bu yazdıklarımdan daha fazlasıyım anlatacak kelime ve cümle bulamam...
En güzeli ne biliyor musun  yirmisekiz yaşındayım ve ilk defa kendimi seviyorum.
Kendimi  gerçekten seviyorum.
İyi ki varım :)
Çok depresif sonla bitiremeyeceğim üzgünüm.
Bu arada 6 ay sonra evinizde yarımdan da az kalmış şarap varsa ve hep oda sıcaklığında beklediyse içmeyin derim tadı bildiğin sirke iğrenç!! ama çok rahatlatıyor bu yönü güzel :)
 Aşağada ki şarkıyla bu günü bu kadarcık kısa bir yazıyla bitiriyorum.

Not : foto alıntıdır.



baktın olmuyo bu şarkıyı söyle bi gülümseme kondursun yüzüne sen hiç üzülme asla ziyan olmazsın ziyan olmazsın sen her gecemde gündüzümde hiç gözümde uyku yokken saatlerce düşündüm doğru zaman, doğru insan yanlış karar yok işin özünde sen beni istemedin...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !