Translate

Görüntüleme Sayısı

10 Ekim 2020 Cumartesi

Işıklar icinde ...

 Hayatın acı vermeyen bir versiyonu var mıdır ki?

Hayatımda ilk defa ihtiyacım var kelimesini kullandım onuda yanlış insanda kullandım.

Ama öfkenin ne kadar çok tehlikeli olduğunu anladım.

Hiç istemediğin cümleler söyletebiliyor  sana neyse ki bazı noktalarda iyi ki yazmadım diyorum.

Sadece ne kadar daha zor olabilir ki derken daha da fazla zor süreçlerden geçmeye başladım. işin garibi bunlar pskolojik sorunlar. Bir çok şey yaşadım atlattım ama insanın kendi kendini yorduğunu ilk defa tecrübe etmiş oldum.

Önceden hayat yoruyordu son 2 senedir özellikle 1 senedir en çok yoran kendimi benim.Ne garip...

Bazen insanlar sevdiği insanlara benzemeye başlar.

Hayatımda giren insanlardan az çok bir özelliğini kendimde benimsemiş oldum.

Ama bu sefer yanlış insan sevmenin etkisi daha kötü oldu.

En azından artık yanlış insan olduğundan eminim.

Şu 4 senedir yani Baha'yı kaybettiğimden beri hayatımda olan bir çok şey kişiliğime yansıdı bu daha kötü bir insan olacağımın anlamına mi geliyor bilmiyorum.

Bunu zamanla görücem...

Bildiğim bir şey varsa bazı şeyler olmuyorsa gerçekten senin iyiliğin için yada daha kötüsü içindir.

Ben kötü seylerin çoğunu yaşadım zaten artık yolum belli düşüncelerim belli ...

Umarım bundan sonrası huzurlu olur yoksa kendim ışıklar için de ki yolu seçeceğim.

Zaten inancımda yok cehennem ve cennetiniz sizin olsun.

Ben ışıklar içindeyim ....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !