Translate

Görüntüleme Sayısı

28 Mart 2020 Cumartesi

covid-19 karantina günlükleri 2

Merhabalar merhabalar ..
Pazartesi iş başı yapacağımdan daha fazla kendimi fotoğraf eğitimine vermiş bulunmaktayım ..
Ah pixel düzelten bir uygulamada bulmam lazım yada nasıl yapılıyor keşfetmem lazım neyse bir ara yaparım ..
Şimdik günümüz tabi ki evde geçmekte ve çabuk şu günlerin bitmesi için dua etmekteyim..
Yani umarım geçer..
Birde hepimizin para kazanması lazım bu gerçekten lazım özellikle faturaları online ödeeyebilmemiz için ..(mesaj açık):)
sevgili arkadaşlar günde neredeyse 100 üzerinde blogda gezinti ve inceleme olmakta bu gerçekten çok güzel yani eskiden baya az girişler vardı bu kadar ilgilenmeniz ve okumanız çok güzel hissettiriyor..
Ah bide şu reklamlara tıklasın ne güzel olur bunuda buradan da yazayım dedim :)Belki destek olursunuz :D 
Yazmayı gerçekten seviyorum o yüzden çok hatalı yazsam da devam ediyorum çünkü bu gerçekten çok hoşuma gidiyor..
Destek olmak içinde önerilen reklamlara tıklayıp incelemeniz çok güzel olurdu aslında ..
Aklımda fazlasıyla konular var yazmakla ilgili bir ara yada kendimi iyi hissettiğimde toparlayıp toparlayıp yazacağım..
Yorumlarınız da önemli iyi kötü hata gördüğünüz yerde baharsarica@gmail.com mail atarak yada bana yazarak sosyal hesaplardan bildirirseniz düzeltmeye çalışırım ..
Yoksa o hataları yapmaya devam edeceğim tabi bana göre hata değil ama size göre hataysa en azından bunun üzerinde baya düşünürüm ama yani en azından düşünürüm :)
Bugün kısa keseceğim ..
Yazıları fazla uzun tutmamaya çalışıyorum ..
Yoksa kitap olacak..
İyi Geceler ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !