Translate

Görüntüleme Sayısı

19 Nisan 2020 Pazar

İyi ki doğdun En güzel hikayem ...

20 nisan 2004 Senin doğum günün eğer fiili olarak yanımda olsaydın şuanda 16 yaşında olacaktın neler yaşardık neler olurdu hiç bir fikrim yok..

Bazen iyi ki yoksun diyorum şuan bu zamanda burada olsaydın senin için endişelenmekten ne hale gelirdim bilmiyorum ..
Sensiz geçen 4.doğum günü ..
Ve hiç unutmayacağım en güzel hikayemsin sen ..İyi ki doğdun gülüşünü özlediğim..
İyi ki doğdun sesini özlediğim..
İyi ki doğdun kokunu özlediğim..
İyi ki doğdun kalbini özlediğim... Sevgini özlediğim..
Bu özlemi anlatmaya hiç bir kelime yetmez ki maalesef ..
Bu sene bir karar almıştım ..Kendim için bir daha hiç bir zaman üzülmeyeceğim diye yani kendimi kötü hissettirecek kararlar almayacağıma dair..
Bunun üzerinde iyi ilerliyorum ...
Resimlerini sosyal hesaplarımdan silmemin ve kısıtlamamın sebebi sanırım ne kadarda beni etkilemiyor desem de resimlerini görmek gülüşünü görmek, özlemin daha çok etkiliyor beni  ..gerçi hala aksini düşünüyorum ama kalbim pek öyle söylemiyor...Ağrıyor çünkü her gördüğümde bir ateş düşer ve yanar ya hiç sönmez ya öyle bir his..Hiç istemediğim biri olmuşum çünkü.. Kırık kalpli biri ..Ve bunla yaşamaya alıştım ..
Hayatımdan hiç gitmeseydin keşke yani bu kadar kırılmış olmazdım herhalde ..
Çünkü senin sevgin varken bana hiç bir şey olmazdı.
Ve seni hiç unutmayacağım ..
Hani seni toprağa verdiğimde de aynısını ve üzerine defalarca koşa koşa mezarına geldiğim zamanda bunu söylemiştim..
Senin orada gömülü yani bedenin orada gömülü olmasına alışmam neredeyse 2 yılımı aldı sonra neyse ki biraz normale dönebildim...Her zaman her dakika hep bunu söylemiştim seni hiç unutmayacağım ...
Seni hiç unutmayacağım..

O kadar çok odaklanmışım ki buna ilk 2 sene neredeyse her saniye aklımdaydın..
Ve bir gün bir saat boyunca seni düşünmediğim zaman anladım yaramın kabuk bağladığını ve buna alıştığımı.. işte o zaman anladım iyileşmeye başladığımı birilerini sevdim ve hayatı yakaladım şu zamanlarda senden daha çok geleceğimi bilmiyorum gelecek mi? ama ilk defa bu sene geleceğimi düşündüm.. Senden çok geleceğimi düşündüm  ve alıştığımı anladım içimdeki sana ve acına alıştığımı anladım..
Normal insanlar gibi gerektiğinde ağlıyorum artık yani bu benim için çok büyük bir gelişme..Büyük bir iyileşme...
İnsanın doktoru gerçekten kendisi oluyor bu zamanlarda tabi çevresi de önemli ..
Ah be Baham ah be kınalı kuzum şımarık bebeğim..
Sende özledin mi acaba beni ?
Yani bilmiyorum benim için çok fazla önemliydin sırf bu yüzden fazla kızıyorum kendime ..
Seni kaybettiğim zaman nasıl nefes alamadağımı hatırlıyorum ...İnsanın nefes alması insanın canını acıtır mı ?
Ben böyle bir acı görmemiştim umarım bir daha da yaşamam kimse yaşamasın olmaz mı ?
Kimse görmesin böyle bir acı sevdiğinin gözlerinin önünde erimesini ve elinden hiç bir şey gelmemesini kimse görmesin ..Yaşamasın bunu bu hayattan böyle duygular silinse olmaz mı ?
Sonra böyle üzüntülü duygular hissediyoruz onların hayata merhaba dedikleri günlerinde..
Hayatımın hala en güzel günü 20 nisan zamanları beni üzse de hayatımın en anlamlı hediyesiyle tanıştım ben bugün bu yüzden değerli benim için ..
İyi doğdun cennet kokulum..
İyi ki ama iyi ki ablandım iyi ki benimdin..
İyi ki seni çok ama çok fazla sınır koymadan sevdim iyi ki bebeğim iyi ki iyi ki iyi ki bu kelimenin iyi ki nin şuan ki değerini benim için anlatmaya çalıştım ...
İyi ki  EN GÜZEL HİKAYEM oldun ...
                                                  Baha Köse Sarica :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da göz atmak ister misin ?

Youtube önerileri !